Professioneel in Administratie en Organisatie

Ons kantoor is professioneel maar kleinschalig van opzet. Niet zonder redenen maar bewust. De kleinschaligheid stelt ons bij uitstek instaat onze klanten te leren kennen. Daarnaast kunnen wij snel anticiperen op vragen en hierop flexibel reageren. Wij zijn er als u ons nodig heeft.

Kleinschaligheid kan in sommige situaties mogelijk beperkingen hebben. Deze vangen wij op door samenwerking met grotere accountantskantoren/belastingadviseurs en het lidmaatschap van “Associatie van Zelfstandig gevestigde Administratie- en Advieskantoren in het Rivieren-gebied”.

Dit concept stelt ons in staat een hoog service en kwaliteitsniveau te bieden tegen een lage prijsstelling. Een voor u passend en kostenbesparend alternatief.

Voor de financiële administratie bieden wij de volgende diensten:

• Opzetten en inrichten van de financiële administratie
• Sorteren, ordenen en coderen van de boekstukken
• Verwerken van de boekstukken in de financiële administratie
• Verzorging van de aangifte omzetbelasting
• Tussentijdse rapportage
• Samenstellen van de jaarrekening
• Samenstellen van de publicatiebalans voor de B.V.
• Notuleren van de aandeelhoudersvergadering van de B.V.
• Begeleiding van de automatisering in samenhang met de administratie
• Begeleiding bij de aanvraag van financieringen
• Loonadministratie
• Startersbegeleiding
• Administratieve organisatie

Bent u geïnteresseerd?
Maak vrijblijvend een afspraak met ons of kom eens langs. Het is goed om met iemand van buiten uw bedrijf te spreken, iemand die uw zaken wat afstandelijker bekijkt. Maar natuurlijk wel met verstand van zaken, met jarenlange ervaring. Een adviseur die met u meedenkt.